کاتالوگ معرفی خدمات

من مشاور مدیریت و تحلیل گر تحقیقات بازاریابی برندسازی هستم

چی مهم است؟!

نوشته های مرتبط
4 دیدگاه

“معیارهایی مثل صداقت، عدالت، امانت که چه در نگاه فردی و چه در نگاه جمعی می توان به آنها متوسل شد و تلاش نمود که حداقل به سمت آنها حرکت کرد.”
اصل قضیه نیز همین است. در واقع تعالی روحی و پیشرفت درونی هر شخص می تونه بهترین و والاترین سرمایه ای باشه که اون فرد می تونه در انتهای زندگی ایش بدست بیاره، سرمایه ای که با از دست رفتن موقعیت های اجتماعی، ثروت، و یا از دست دادن عزیزان، هرگز از بین نمیره و تا انتها با آدمی باقی می ماند. البته این امر برای افراد در جامعه تحقق می یابه پس قوانین و خط مشی ها هم اینطور باید باشه که افراد رو چه در جامعه و چه فردی در این راه سوق بده. اگر قوانین در این مورد روشن باشن و افراد مجری خط مشی ( هر چند در تعداد کم) ولی کسانی باشن که به طور قاطع در این راه گام بردارن، خیلی در الگو برداری و تشویق باقی افراد موثر هست و ارزش ها رو در جامعه تثبیت میکنه.

عجیبه… انتهای متن نوشتید “شما چه فکر میکنید” و سپس دیدگاه مربوطه رو حذف میکنید!، دلیلش چی هست؟

آرین

سلام
تا به امروز هیچ نظری را حذف نکردم؛ شاید به دلیل نصب ابزار aksimet پیغام حضرتعالی حذف شده است
ممنون میشم بار دیگر ارسال فرمایید یا از طریق ایمیل با بنده در میان بگذارید

به روز رسانی: مساله را بررسی کردم و متوجه شدم که نظرات پس از دریافت تایید، منتشر خواهند شد و به دلیل اینکه ممکن است چند روزی به سایت مراجعه نکنم نظر حضرتعالی منتشر نشده است؛ از بابت دیرکرد از شما عذر می خواهم
ممنونم که مطلب مزبور را مطالعه فرمودید و نظر خود را برایم ارسال کردید

سلام
من هم از شما خیلی ممنونم که با راهنمایی وکمک های علمی ارزنده ای دارید به حق به عنوان یک محقق شایسته، در راستای نشر علم و دانش میکوشید، انشالله که گامهاتون در آیندهاستوار تر و در این راه موفق تر بشید.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

آرین عظیمی

مشاوره رایگان