کاتالوگ معرفی خدمات

من مشاور مدیریت و تحلیل گر تحقیقات بازاریابی برندسازی هستم

طراحی و نگارش انواع پروپوزال، کاتالوگ، بروشور و کمپانی پروفایل

برند و محصولاتتان را متفاوت، حرفه‌ای و جذاب نمایش دهید

گاهی تنها یا مهم‌ترین راهکار جهت معرفی برند، شرکت، محصولات و خدمت شما چاپ یا ارسال کاتالوگ، بروشور، معرفی‌نامه شرکت (یا کمپانی پروفایل)، پروپوزال و امثالهم است. راهکاری متداول اما ضروری که برای معرفی، تبلیغ و فروش شرکت شما کاربرد دارد. اما امروزه به نظر می‌رسد که گویی همه شرکت‌ها از یک ساختار متنی و تصویری یکسان با سبک نگارشی تکراری برای معرفی و تحت تاثیر قراردادن مخاطب خود استفاده می‌کنند. بنابراین از این کمپانی پروفایل‌ها، کاتالوگ‌ها و پروپوزال‌ها انتظاری نمی‌رود که حتی خوانده شوند، چه برسد به این که قرار باشد بتوانند مخاطب خود را جذب کنند. من به برند و کسب‌وکارتان کمک می‌کنم تا پروپوزال، بروشور، کاتالوگ یا معرفی‌نامه‌هایی را برای برند و کسب و کارتان تنظیم نمایید که نه تنها به بهترین نحو داستان برند، مزیت رقابتی و جایگاه ویژه کسب‌وکارتان را در صنعت و به دیگران معرفی کند بلکه در متن و تصویر خلاقانه، زیبا و لوکس باشد.

مزایای راهکار طراحی و نگارش انواع اسناد ارتباطی

نگارش روایتی که از دل کسب‌وکار شما نقل می‌شود

تمامی محتوایی که برای کسب‌وکارتان طراحی و به نگارش درمی‌آید از بطن برند، ارزش‌ها، تاریخچه، اهداف، ماموریت، جایگاه و چشم انداز کسب و کارتان احصا می‌شود. همه این موارد در قالب داستان برند روایت شده تا بر جان و ذهن مخاطبان هدف شما اثر کند.

نمایش مزیت و اقتدار برندتان در بالاترین جایگاه صنعت و بازار

ما معتقدیم که هر سندی که برای کسب و کار شما نوشته می‌شود ضمن همسویی با هویت برند سازمانی‌تان، باید معرف و منعکس کننده جایگاه ویژه برند، محصولات و خدمات شرکتتان در بالاترین سطح ممکن باشد تا خوانندگان به قدرت شرکتتان اعتماد کرده و خواهان توسعه همکاری با شما باشند.

استفاده از سبک نگارش و تصویرسازی خلاقانه و به روز

به منظور انتقال پیام اثربخش و تحت تاثیر قرار دادن خوانندگان از طریق سند ارتباطی مدنظرتان، از تصاویری مرتبط، با کیفیت و الهام بخش استفاده شده که تمامی متون مرتبط با آن تصاویر، همسو با لحن برندتان خواهد بود.

طراحی سرفصل و محتوایی که و دغدغه و مورد نیاز مشتریان شماست

اگرچه برای هر فایل یا سندی، سرفصل‌های متداولی وجود دارد، اما همه آنها نیازمند بازبینی و بازنویسی به شیوه‌ای است که متناسب با بینش و اطلاعات موردنیاز برای مشتریان هدفتان باشد. لذا به جای تمرکز بر فرایند و عناصر لازم برای یک سند، اطلاعات بر اساس فرایند اثرگذار بر مخاطبان هدف سازماندهی و ارائه می‌شوند.

امکان چاپ در با بالاترین کیفیت و ارسال آن در کمترین حجم برای شبکه‌های اجتماعی

در راهکار طراحی و نگارش انواع پروپوزال، کاتالوگ، بروشور و کمپانی پروفایل، دو فایل الکترونیکی از سند موردنظرتان به همراه یک نسخه چاپی ارائه می‌شود تا بتوانید در موقعیت‌های مختلف با هر کانال ارتباطی چه آنلاین در وب و شبکه‌های اجتماعی برندتان مثل واتساپ، تلگرام، ایتا، یا حتی ارسال از طریق ایمیل یا پست الکترونیکی و چه آفلاین در رویدادهایی مثل سمینار یا نمایشگاه، مخاطبانتان را از آخرین اطلاعات مربوطه مطلع نموده و تحت تاثیر قرار دهید.

درباره طراحی و نگارش انواع اسناد ارتباطی

کمپیانی پروفایل چیست؟

کمپانی پروفایل یا معرفی‌نامه شرکت، سندی است که هدف از آن معرفی کامل کسب و کار است. معمولا در کمپانی پروفایل، تاریخچه شرکت، بخش‌های مختلف کسب و کار، محصولات (یا خدمات) و مزیت‌های رقابتی آنها، ساختار سازمانی، منابع در دسترس، دستاوردها، گواهینامه‌ها و استانداردهای مختلف جهت آگاهی مخاطبان از گستره فعالیت و حوزه‌های تخصصی شرکت طراحی و نگارش می‌شود.

کاتالوگ چیست؟

کاتالوگ، دفترچه‌ای است که حاوی لیستی از محصولات و خدمات کسب و کار است. مخاطبان با مطالعه یک کاتالوگ، با خصوصیات و ویژگی‌های کامل محصولات و خدمات ارائه شده توسط شرکت آشنا می‌شوند.

بروشور چیست؟

بروشور، یک سند تبلیغاتی است که به معرفی خصوصیات، مزایا و منافع یک یا چند محصول یا خدمت کسب و کار می‌پردازد. بروشورها در انواع اندازه و شکل‌های مختلف طراحی می‌شوند. از متداولترین انواع بروشورها می‌توان به فلایر (یا تراکت) و لیفلت اشاره کرد.

فلایر چیست؟

فلایر یا تراکت، نوعی بروشور است که به منظور آگاهی از برگزاری یک رویداد (یا ایونت)، معرفی یک ایده، محصول یا خدمت استفاده می‌شود. یک فلایر معمولا حاوی یک پیام بسیار ساده و روشن است که می‌تواند به سرعت منتقل شود.

لیفلت چیست؟

لیفلت، نوعی بروشور است که ضمن معرفی محصولات و خدمات یک شرکت، بر جنبه آموزشی نیز تمرکز دارد. لیفلت‌ها معمولا به صورت تک برگی طراحی می‌شوند.

پروپوزال چیست؟

پروپوزال، برنامه، ایده یا پیشنهادی است که حاوی اطلاعات کاملی درباره ماهیت، چگونگی اجرا و نتایج مورد انتظار از آنهاست. پروپوزال معمولا برای مخاطبان هدف به صورت ویژه طراحی می‌شود و ایشان با مطالعه آن، ضمن آگاهی از جزيیات آن برنامه، ایده یا پیشنهاد، درباره همکاری با شما تصمیم بگیرند.

Personal branding vertical aryanazimi.vom
19A6752 re

من دانش آموخته دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در رشته‌های مدیریت کسب‌وکارهای کوچک در مقطع کارشناسی، مدیریت اجرایی در مقطع کارشناسی ارشد و مدیریت دولتی در مقطع دکتری هستم. بیش از ۱۵ سال در سمت‌های کارشناس، سرپرست و مدیریت در حوزه‌های فروش، بازاریابی، تبلیغات، برنامه‌ریزی و تحقیقات در شرکت‌های خصوصی و سازمانهای دولتی مشغول به کار بوده‌ام. تا امروز شش کتاب و شش مقاله در مجلات علمی داخلی و بین‌المللی در رشته مدیریت منتشر کرده‌ام.

روش انجام کار من

از مهم ترین فعالیتهایی که برای طراحی و نگارش انواع پروپوزال، کاتالوگ، بروشور و کمپانی پروفایل انجام خواهم داد می توانم به موارد ذیل اشاره کنم

1

طراحی سرفصل‌های فایل موردنظر

2

احصا و استخراج داستان و مزیت‌ها و نقات قوت برند

3

بنچمارک و بررسی موارد مشابه در صنعت

4

نگارش متون بر اساس لحن برند به صورت خلاقانه

5

تصویر سازی یا خرید و استفاده از تصاویر با کیفیت

6

یکپارچه سازی متون و تصاویر

7

ویرایش فنی – تخصصی، زبانی – ساختاری و محتوایی- علمی

8

چاپ یک نسخه تمام رنگی و ارائه فایل به صورت pdf در دو حجم متفاوت

زمان و مبلغ راهکار

طراحی انواع کاتالوگ (AA)

۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

حداکثر تا ۱۰ صفحه

طراحی انواع کاتالوگ (AAA)

۱۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

بین ۱۱ تا ۳۰ صفحه

طراحی کمپانی پروفایل، پروپوزال یا کاتالوگ (AA)

۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

حداکثر تا ۵۰ صفحه

طراحی کمپانی پروفایل، پروپوزال یا کاتالوگ (AA)

۳۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

بین ۵۱ تا ۱۰۰ صفحه

سوالات متداول

بله می‌توان از عکاسی هم استفاده نمود. گفتنی است هزینه عکاسی جداگانه بر اساس تعداد شات‌ها محاسبه خواهد شد.

آرین عظیمی

مشاوره رایگان