کاتالوگ معرفی خدمات

من مشاور مدیریت و تحلیل گر تحقیقات بازاریابی برندسازی هستم

برندسازی شخصی

خود را بیابید و به دیگران نشان دهید

بخواهیم، نخواهیم در دنیای امروز دیگر تخصص همه چیز نیست و لزوما افراد متخصص و حرفه‌ای با دانش و تجربه فراوان، افراد پرمخاطب و مرجعی نیستند. اگر می‌بینید یا می‌شنوید که افراد ناواردی در رشته و حوزه تخصصی شما حرف اول را می‌زنند، به آنها یا مخاطبانشان خرده نگیرید. بلکه به خود آیید که نتوانسته‌اید آن چه واقعا هستید را به درستی به دیگران معرفی کنید. من با استفاده از راهکار برندسازی شخصی به شما متخصصان و اهل فن کمک می‌کنم تا تصویری درست، دقیق و مبتنی بر دغدغه مخاطبانتان از خودتان ارائه کنید. آن گاه خودتان خواهید دید که به راحتی می‌توانید برند اول حوزه تخصصی خود شوید.

مزایای راهکار برندسازی شخصی

بیشتر دیده و شنیده می‌شوید

پرسونال برندینگ در عبارتی ساده به شما کمک می‌کند تا مشهورتر شوید. پس اگر می‌خواهید در تبلیغات دهان به دهان یا رسانه‌های آنلاین یا شبکه‌های اجتماعی شهره و پرآوازه شوید به برندسازی شخصی نیاز خواهید داشت.

ارزش و اعتبار شما بیشتر درک خواهد شد

یکی از مهم ترین مزیت‌هایی که برندسازی شخصی دارد این است که اعتبار و ارزش شما نزد مخاطبان بالقوه‌تان بیشتر خواهد شد، زیرا طبق انسان‌ها تمایل دارند تا به کسانی بیشتر اعتماد کنند که طرفداران بیشتری دارد.

متفاوت‌تر اما قوی‌تر از رقبا خواهید بود

برندسازی شخصی با بررسی رقبای احتمالی شما و با مورد مطالعه قراردادن نقاط قوت و ضعف ایشان، برنامه و راهبردهایی را به شما توصیه می‌کند که با کمک آن می‌توانید به مخاطبان‌تان از طریق روشی منحصربفرد و ويژه برای خودتان با سرعت بیشتری نزدیک‌تر شده و با آنها به تعامل بپردازید

خواهید دانست که چگونه خود را به عنوان مرجع معرفی کنید

ایجاد یک برند شخصی یک برش عرضی و مقطعی نیست. برندسازی شخصی فرایندی است که با ارائه چارچوبی منسجم، دقیق و مبتنی بر داده به شما برنامه‌ای برای توسعه و تکامل برندتان ارائه می‌کند.

فرصت های بهتری برای خودتان ایجاد می‌کنید

برندسازی شخصی با گسترش دامنه ارتباطاتی شما باعث می‌شود تا در معرض پیشنهادهای کاری و ارتباطی متنوع و زیادی قرار بگیرید. این پیشنهادها می‌تواند برای شما شرکای کاری قدرتمند و البته درآمد بیشتری را ایجاد نماید.

درباره برندسازی شخصی

برندسازی شخصی چیست؟

برندسازی شخصی یا پرسونال برندینگ (Personal-branding) فرایندی است که هویتی ممتاز برای اشخاص خلق و تصویر مطلوبی در ذهن مخاطبان هدف ترویج می‌شود.

برندسازی شخصی مناسب چه کسانی است؟

برندسازی شخصی کم یا زیاد مورد نیاز همه انسان‌ها است اما به صورت کلی در حرفه‌هایی که اعتبار شخصی برای موفقیت حرفه‌ای مهم است مثل وکلا، پزشکان، استادان دانشگاه، سیاستمداران، مدیران، مشاوران، طراحان، هنرمندان و روزنامه نگاران کاربرد بیشتری دارد. گفتنی است امروزه دانش آموزان، هنرجویان و دانشجویان هر رشته علمی و عملی با پی بردن به اهمیت برندسازی شخصی در سنین پایین اقدام به برندسازی شخصی نموده‌اند.

Personal branding vertical aryanazimi.vom
19A6752 re

من دانش آموخته دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در رشته‌های مدیریت کسب‌وکارهای کوچک در مقطع کارشناسی، مدیریت اجرایی در مقطع کارشناسی ارشد و مدیریت دولتی در مقطع دکتری هستم. بیش از ۱۵ سال در سمت‌های کارشناس، سرپرست و مدیریت در حوزه‌های فروش، بازاریابی، تبلیغات، برنامه‌ریزی و تحقیقات در شرکت‌های خصوصی و سازمانهای دولتی مشغول به کار بوده‌ام. تا امروز شش کتاب و شش مقاله در مجلات علمی داخلی و بین‌المللی در رشته مدیریت منتشر کرده‌ام.

روش انجام کار من

از مهم ترین فعالیتهایی که برای برندسازی شخصی انجام خواهم داد می توانم به موارد ذیل اشاره کنم

 

1

تعیین ارزش‌های شخصی و حرفه‌ای

2

تعیین هویت شخصی و منحصربفرد

3

تعیین مهارت‌ها، توانایی‌های مورد تقاضا

4

تعیین مخاطبان هدف

5

جایگاه یابی شما در برابر دیگران

6

تعیین راهبردهای ارتباطی

7

تعیین راهبرد و سبک تولید محتوا

زمان و مبلغ راهکار

برندسازی شخصی

۱۸۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

سوالات متداول

بله؛ اما این برنامه دارای تقویم و مشخص کننده کمیت و کیفیت محتوا نخواهد بود بلکه صرفا مسیرهای تولید محتوا به شما ارائه خواهد شد تا بر اساس بودجه موردنظرتان اقدام به تولید و انتشار محتوای مورد نظر بپردازید.

با مراجعه به راهکار تولیدمحتوا، می‌توانم هم در ایده پردازی، سناریونویسی و تولید انواع محتوا درخدمتتان باشم. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک فرمایید

آرین عظیمی

مشاوره رایگان