کاتالوگ معرفی خدمات

من مشاور مدیریت و تحلیل گر تحقیقات بازاریابی برندسازی هستم

راه اندازی واحد بازاریابی، برندسازی، تبلیغات و فروش

 

یکپارچه عمل کنید!

 
 

اگر قصد دارید تا هزینه های سرسام آور کار با آژانس های تبلیغاتی و تیم های تولید محتوا را کاهش دهید یا می خواهید همه جنبه ها و ارکان مربوط به فعالیت های بازاریابی، برندسازی و تبلیغاتتان برای کسب و کارتان را به صورت مستقیم هدایت و نظارت کنید، من به شما از طریق راه اندازی واحد بازاریابی، برندسازی، تبلیغات و فروش در تمامی مراحل از جذب و گزینش پرسنل تا طراحی فرایند و برنامه ریزی برای کسب بهترین نتایج به کسب و کارتان کمک می کنم تا فراخور پتانسیل و نیاز کسب و کارتان، واحدی خلاق، کارآمد و باانگیزه برای تحقق اهداف مدنظرتان داشته باشید

 

مزایای راهکار راه اندازی واحد بازاریابی، برندسازی، تبلیغات و فروش


مدیریت یکپارچه بر تمامی امور بازاریابی

زمانی که تصمیم به راه اندازی واحدی درونی برای هدایت و نظارت بر امور بازاریابی، برندسازی، تبلیغات و فروش اخذ می‌کنید، درواقع به دنبال تمرکز در تصمیم گیری ها، هدایت، رصد و کنترل بر تمامی جزئیات مربوط هستید زیرا این تنها راه خلق و ارائه برترین محصولات / خدمات در بازار است.

کاهش چند برابری هزینه‌ها و افزایش سرعت عملیات

اگر کارایی را کاهش هزینه و افزایش نتایج تعریف کنیم، راه اندازی واحدی ویژه و خبره به کسب و کارشما کمک می کند تا هزینه های مربوط به برندسازی و تبلیغات را به طور محسوس کاهش داده و سرعت تولید و انتقال داده‌ها فراخور اهداف و سلیقه مدنظرتان به طور چشم گیری افزایش یابد.

استخدام بهترین‌ها با ارزیابی و گزینش تخصصی

برای اینکه بتوانید از مزایای واحد درون سازمانی برای امور بازاریابی، برندسازی و فروش بهره مند شوید لازم است تا تواناترین و با انگیزه ترین افراد را بیابید، محک بزنید و پس از تایید فراخور نیاز و اهدافتان آنها را به کار بگیرید و این کار تخصصی تیم من است.

تهیه و تامین فرم‌ها، تجهیزات و امکانات مورد نیاز

دانش و تجربه کاری من در راه اندازی و فعالیت در چنین واحدهایی به کسب و کارتان کمک می کند تا  فراخور اهدافتان مثل راه اندازی واحدی خلاق یا به کارگیری تیم متخصص و یا حتی ساخت گروهی چندوظیفه بدانید به کدام ساختار، تجهیزات و امکانات و آن هم با چه بودجه و در بازه چه زمانی نیاز دارید. 

برنامه ریزی و هماهنگی با سایر واحدها

هماهنگی و تعامل با سایر واحدها از مهم ترین مباحث مربوط به راه اندازی واحد یا دپارتمانی جدید در یک شرکت یا یک سازمان است. از این رو برنامه ریزی برای آن از مهم ترین اقداماتی است که تیم مشاوران کسب و کار من به شما کمک می کند تا هم افزایی میان این واحد و سایر واحدهای موردنظر در ساختار سازمانیتان افزایش یابد.

 

درباره راهکار راه اندازی واحد بازاریابی، برندسازی، تبلیغات و فروش


منظور از راه اندازی واحد (دپارتمان) بازاریابی، برندسازی، تبلیغات و فروش چیست؟

همانطور که از نام راهکار راه اندازی واحد (دپارتمان) بازاریابی، برندسازی، تبلیغات و فروش بر می آید هدف از آن ایجاد، برنامه ریزی و توسعه واحدهایی در حوزه مذکور است. این واحد  ممکن است فراخور پتانسیل، اهداف و راهبردها و برنامه‌های هر کسب و کاری از یکدیگر منفک شده یا با یکدیگر ترکیب شوند. من به کسبو کارتان کمک می‌کنم در قالب یک پروژه از صفر تا صد واحدی جدید برای بخش موردنظرتان راه اندازی کنید.

درباره آرین


من دانش آموخته دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در رشته‌های مدیریت کسب‌وکارهای کوچک در مقطع کارشناسی، مدیریت اجرایی در مقطع کارشناسی ارشد و مدیریت دولتی در مقطع دکتری هستم. بیش از 15 سال در سمت‌های کارشناس، سرپرست و مدیریت در حوزه‌های فروش، بازاریابی، تبلیغات، برنامه‌ریزی و تحقیقات در شرکت‌های خصوصی و سازمانهای دولتی مشغول به کار بوده‌ام. تا امروز شش کتاب و شش مقاله در مجلات علمی داخلی و بین‌المللی در رشته مدیریت منتشر کرده‌ام.

روش انجام کار من


از مهم ترین فعالیتهایی که برای پیاده سازی راهکار راه اندازی واحد بازاریابی، برندسازی، تبلیغات و فروش انجام خواهم داد می توانم به موارد ذیل اشاره کنم:

1

تعیین اهداف و رویکرد کسب و کار برای راه اندازی واحد جدید

2

تعیین راهبردها، نقشه راه، منابع و زیرساخت‌های لازم برای فعالیت یکساله واحد

3

تعیین مخاطبان ذینفع و راهبرد جذب ایشان

4

بررسی و انتخاب مدل ها و سیستم ها (یا نرم افزارهای) لازم

5

طراحی قراردادها، فرمها متناسب با گروه ها و واحدهای ذینفع

6

تدوین شرح شغل و شرایط احراز برای جذب مشاغل اصلی واحد

7

تدوین برنامه ها و روش های ارزیابی واحد جهت تحقق اهداف آن

8

جذب، مذاکره و گزینش با داوطلبان و متقاضیان مطابق با فرم ها و برنامه های واحد

9

آموزش، هدایت و هماهنگی میان افراد برای پیش برد برنامه های تعیین شده 

سوالات متداول


چگونه مطمئن شویم چنین بیانیه هایی برای ما کار خواهد کرد؟

برای نگاشت بیانیه های چشم انداز، ماموریت و هدف به داده ها و اطلاعات دقیق از بازار، رقبا و کسب و کار نیاز داریم و این داده ها به دقت گردآوری و تحلیل خواهند شد. بنابراین به جای خلاقیت و تراوشات ذهنی به داده ها اتکا می کنیم که آن شواهد را با شما در میان خواهم گذاشت.


بیانیه چشم انداز و ماموریتی داریم که اگرچه مدیران به آن اعتقاد دارند و آن را درست می پندارند اما نمی توانیم آن را در کارکنان بیابیم؟

ضمن استفاده از سایر راهکارهای مدیریت من به خصوص در زمینه عارضه یابی فرهنگ کارکنان، شاید به نحوه گرفتن بازخور و نیز جلسات توجیهی برگردد که با کمک من بتوانید آنها را در رسیدن به چنین هدفی در کسب و کار مشتاق کنید.


زمان و مبلغ راهکار


آرین عظیمی

مشاوره رایگان